Noul proprietar al Realitatea TV, Elan Schwartzenberg, este unul dintre sponsorii oficiali ai Partidului Social Democrat (PSD). Acesta a contribuit cu 230.000 de lei, echivalentul a 70.000 de euro, la campania electorală a PSD din toamna lui 2008 pentru alegerile parlamentare. Donaţia electorală a fost făcută prin firma Seaview Advertising SRL, deţinută de Elan.
În ciuda declaraţiilor lui Schwartzenberg de astăzi că nu a derulat afaceri cu statul, Seaview Advertising SRL a fost beneficiara unui contract cu Ministerul Sănătăţii pe vremea guvernului Tăriceanu, care a avut ca obiect campania „Stop Fumat” a cărei protagonistă a fost Mihaela Rădulescu, soţia lui Elan Schwartzenberg la acea vreme.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
asa e!! l-am auzit si eu ,ce neprihanit se dadea la tv! din reclama aia a luat vreo 800 mii euroi!
RăspundețiȘtergereati putea sa verificati unde se duce taxa de pod de la giurgiu,cred ca ar fi un subiect interesant,avand in vedere ca pe acolo trec in 24 de ore aproxim.300-400 de camioane,si inca atat alte turisme,taxa de pod ptr.un camion este de 120 ron, iar in functie de autovehicultaxa incepe de la 25 ron de turism,faceti o socoteala si vedeti cati bani se strang de acolo.oare unde se duc acesti bani?
RăspundețiȘtergere