marți, 31 august 2010

Maşina patronului de la cea mai profitabilă firmă

Cornel Ionescu, patronul de la cea mai profitabilă firmă din România, a dat primul lui interviu de când a devenit cea mai vânată persoană de presa românească. Într-un interviu în care nu spune nimic, nu explică cu ce se ocupă American European Marketing and Enterprises SA, "cea mai profitabilă firmă din România", sau cum şi-a cunoscut asociaţii, Ionescu spune un singur lucru de reţinut. La întrebarea "Ce maşină aveţi?", răspunsul mi s-a părut de-a dreptul năucitor: "Acum nu am niciuna. Probabil o să-mi iau zilele acestea un Volvo". După ce am citit cele două propoziţii mi-am zis că sunt două variante cu nenea ăsta, ori e vreun milionar atipic, în genul patronului de la Ikea, care circulă cu autobuzul, ori toată povestea din jurul firmei lui pute rău de tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu