vineri, 19 martie 2010

Urechile SRI sunt cam sensibile pe alocuri

Motto: Cătălin Voicu: Eu nu mă bag in politică. Misiunea mea în partidul ăsta e alta, aşa că la politică las politicienii să se ocupe.

Stenogramele discuţiilor avute de senatorul Cătălin Voicu cu diverşi politicieni, oameni de afaceri sau judecători devoalează un sistem mafiot, politico-economic, bănuit de mulţi ani de jurnalişti şi de opinia publică, însă niciodată scos la suprafaţă. Stenogramele sunt incendiare, lucrurile spuse de Voicu sunt incendiare. Însă multe din pasajele acelor discuţii sunt neinteligibile.

De fiecare dată când senatorul Cătălin Voicu spunea câte ceva spectaculos, lucruri care ar pune în altă lumină situaţii cunoscute într-un anumit fel până acum, tehnica SRI o dă de gard. Prea multe pasaje neinteligibile în aceste stenograme apărute în momente cheie ale discuţiilor.

Iată câteva exemple:
Costiniu Florin: Vorbeste in soapta: Casuneanu....(neinteligibil)
Voicu Catalin: (vorbeste in soapta) Casuneanu. E pacat sa ratam o chestie de-asta.

Mazare Alexandru: Ca tot om e ala...(neinteligibil)...
Voicu Catalin: Dom'ne, daca eu ti-am demonstrat ca in vremurile astea de restriste sunt eu. Si am, am un sistem in mana pe telefoane ci...Telefoanele astea civile....Cum sa spun asa? Am toata Romania aici....Imagineaza-ti, ce va fi pe alea oficiale! Iarta-ma! Plus ca eu sunt un tip de calitate. Vanghelie ma stie de atatia ani...Cand am spus o treaba...(...)

Voicu Catalin: …dvs puteti scapa, fara sa va spun un nume. Eu va spun ca ma duc la o persoana autorizata, ii chem pe toti in birou, acolo si pe ala si pe ala si pe ala…situatia: Domnilor, daca apreciati in viata ce am facut si eu pentru voi cat eram la Palatul Cotroceni, daca veti fi azi in viata…(….) de cate ori v-am tratat cu respectul cuvenit, cu prietenie, si n-am dat drumul la niste….(neinteligibil)…in ce va priveste, va rog foarte mult, uitati-va de zece ori!

Voicu Catalin
: Eu am, am vorbit cu cei de la ....(neinteligibil) ....Il incaleca pe procuroru' sef de acolo, el l-a lansat in ...(neinteligibil) ...o sa ma-ntalneasca ...(neinteligibil) ...Doi! Sa vedem la liberali. Am fost la Orban in noaptea aia cand ....(neinteligibil)...L-am sunat pe urma. "Unde esti Ludovic? Iesi afara din...." Eram in sediu. A iesit si Varujan...I-am spus: "Nu vreau sa vorbesc cu tine, du-te inapoi!" I-am spus: "Ludovic, te-am ajutat in momente grele, cu accidentu' de masina. Te-am ajutat..." Era intr-o situatie...
Mazare Alexandru: El a dat peste fata aia atunci?
Voicu Catalin: ...(neinteligibil)...
Mazare Alexandru: Ce mare crima? ....(neinteligibil)
Voicu Catalin: A ramas varianta ca Nu, Nu o tinem. Nici n-o sa spuna.
Mazare Alexandru: Ihi, ihi.
Voicu Catalin: Altfel, daca te roaga sa afle si Geoana, noi spunem NU ...(neinteligibil)...
Mazare Alexandru: Era baut?
Voicu Catalin: Da.
Mazare Alexandru: Am inteles.
Voicu Catalin: ...(neinteligibil)...cunoaste....(neinteligibil)..."Uite, dom'ne!" Doi. I-am zis: "Ludovic, cand a fost sa ...(neinteligibil) ...un apartament pe Mosilor". Ba, o sa-i spun, am veni la tine cu Casuneanu de mana la birou si te-am anuntat sa aveti grjia ca aveti o capcana intr-un apartament". El e putin naiv cu bautura. ...(neinteligibil) ....Trei! L-am trimis pe Vanghelie ...(neintebilibil) ....acolo, l-am trimis...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu