duminică, 17 ianuarie 2010

Mircea, Mama Omida este liberă de contract!

Justificarea de către Viorel Hrebenciuc a eşecului suferit de Mircea Geoană la alegerile prezidenţiale prin faptul că Traian Băsescu a purtat pulover (pe gât?) mov, lucru ce a activat "flacăra violet", mi s-a părut hazlie. Parcă lui nea' Viorel îi stă bine să spună şi trăznăi. "Teza" lui a fost preluată şi de marele perdant, Mircea Geoană. Acesta pare că a avut destul timp în vacanţă să reflecteze asupra motivelor înfrângerii sale în alegeri, aşa că la una din primele apariţii după ce a revenit în ţară, preşedintele PSD a declarat că Traian Băsescu este "înconjurat de oameni cu capacităţi paranormale".

"Haideţi să nu căutam scuze puerile, dar eu am văzut în timpul dezbaterii, deci în dezbaterea respectivă, oameni care lucrează cu Băsescu pe acest domeniu, prezenţi exact în dreapta camerei de luat vederi, cum este colega de la camera 4...Îşi făceau treaba. Ce făceau, ce nu făceau, nu ştiu, dar i-am văzut cu ochii mei, îi ştiu cine sunt. Şi i-am văzut şi la palatul prezidenţial după aia, la Cotroceni, în timpul discuţiilor cu partidele politice. Acelaşi cetăţean, stând acolo liniştit, într-un colţ, acasă la el, în casa preşedintelui României. O fi ceva, domnilor!", a declarat Mircea Geoană vineri seara, la Antena 3.

Eu aş risca să spun că omul cu privire misterioasă - care stătea lângă camera de luat vederi în timpul dezbaterii finale, şi apoi la Cotroceni, la discuţiile cu partidele -, cel care i-a atras atenţia lui Geoană, o fi fost vreun SPP-ist plictisit, aflat în exerciţiul funcţiunii, că, deh, ce ţi-e şi cu turele astea, nu poţi să-ţi iei liber "de dezbatere".

Teroria "flăcării violet" a cuprins cu succes toată familia Geoană. Aseară, tot la Antena 3, Mihaela Geoană a explicat şi mai clar cum stau lucrurile: Mircea a fost "atacat energetic". "Poate spun un lucru pe care...Cred că a fost atacat energetic foarte mult, erau chiar în sala oameni care lucrau la acest lucru. Nu ştiu dacă e o teorie sau alta, dar era pur şi simplu paralizat, n-a fost tot timpul, au fost anumite bucăţi, care erau probabil decisive. Cred eu, e o părere personală. Cred că el le-a simţit atunci. Vreau să spun că am simţit foarte mult eu personal, nu aveam energie, nu mă puteam concentra, nu puteam face lucruri, nu eram eu", a declarat Mihaela Geoană aseară.

Eu zic că dacă aşa stau lucrurile, pe viitor PSD-ul să nu mai plătească milioane grele de euro pentru tot felul de consultanţi americani care nu se pricep la nimic şi să le antameze de pe acum pe Mama Omida, vrăjitoarea Cireşica, clarvăzătoarea Elena şi prezicătoarea Vanga. Iar Mircea poate că ar trebui să facă repede rost de numerele lor de telefon că, umblă vorba prin târg, Ion Iliescu şi Adrian Năstase se vor coaliza împotriva sa la viitoarele alegeri din interiorul partidului, aşa că poate nu i-ar strica o şedinţă de dat în bobi.

Un comentariu:

  1. Exact genul de gandire al cuiva care alearga la pupat de moaste si al carui model in viata e "Marele Alb"

    RăspundețiȘtergere