duminică, 3 ianuarie 2010

Un Sherlock Holmes şarmant

Am vrut să simt că m-am întors în Bucureşti, după două săptămâni de Vatra Dornei, aşa că am fost la Sherlock Holmes-ul lui Guy Ritchie. Scenariul este construit interesant, să te ţină "în priză", însă ce mi-a plăcut în mod deosebit a fost felul de-a dreptul impresionant în care s-au filmat anumite scene. Câteva secvenţe mi-au adus aminte de Snach, filmul care i-a adus consacrarea lui Ritchie ca regizor, iar altele m-au convins că omul este foarte creativ. Dacă aveţi rău de înălţime, sunt câteva scene care s-ar putea să vă dea o senzaţie de gol în stomac.

Încă ceva ce merită remarcat: atmosfera Londrei din secolul XIX a fost reconstruită foarte credibil, chiar dacă anumite cadre de o frumuseţe copleşitoare m-au făcut să mă întreb dacă decorurile au fost reale sau create pe calculator. Despre Robert Downey Jr., care este Sherlock Holmes în film, nu pot să zic decât că este foarte şarmant, iar Jude Law, care joacă rolul doctorului Watson, este seducător, ca de fiecare dată. :-))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu