vineri, 24 septembrie 2010

Scrisoare deschisă a clienţilor Volksbank către Camera Deputaţilor

Peste 800 de clienţi Volksbank au semnat în circa doua ore o scrisoare deschisă, adresată Camerei Deputaţilor, for care trebuie să voteze OUG 50/2010 ca aceasta să devină lege.

"Deşi ne-am respectat angajamentele luate şi ne-am plătit datoriile, am trăit în ultimii ani mereu cu teama că nu vom mai putea face acest lucru. Nu am fost informaţi la timp de modificările unilaterale contractuale efectuate de către bănci, ne-am trezit că dobânzile şi comisioanele au fost mărite abuziv, în mod succesiv, iar cei care am avut curajul să ne cerem drepturile, ne-am adresat băncilor în cauză, apoi instanţelor de judecată şi/sau Protecţiei Consumatorului unde ne-am și găsit dreptatea", se spune în scrisoarea clienţilor Volksbank.

"Facem apel la dumneavoastră, în calitate de reprezentanţii noştri aleşi, să votaţi în favoarea adoptării legii de aprobare a OUG 50/2010 în forma propusă de Guvern, interesul nostru, al consumatorilor alegători prevalând în faţa intereselor financiare ale unor companii. Noi suntem cei care plătim dobânzi şi comisioane, muncim în fiecare zi şi ne plătim taxele în timp ce beneficiem sau nu de protecţia legii sau de serviciile publice pentru care cotizăm. Acum cerem protecţie din partea instituţiilor pentru că numai prin crearea unui cadrul legislativ corect şi transparent în domeniul creditării, putem să mergem mai departe şi să creştem atât individual, cât şi colectiv. Ne dorim ca băncile să ne respecte așa cum o fac cu clienții lor din alte ţări, ne dorim să fim trataţi cu respect şi bun simţ. OUG 50/2010 astea ne aduce: respect şi demnitate", mai precizează scrisoarea.

Clienţii Volksbank au înaintat în scris şi o solicitare Comisiei de Buget, Finanţe, Bănci pentru a fi acceptaţi la dezbaterile de marţi, 28 septembrie, cu privire la OUG 50/2010.

3 comentarii:

  1. HAI SUS, ROMANE, HAI SUS !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Deşi ne-am respectat angajamentele luate şi ne-am plătit datoriile, am trăit în ultimii ani mereu cu teama că nu vom mai putea face acest lucru."
    Pai nu cred ca din cauza bancii, creditul l-au facut in zile mai bune, asta e tot.
    "...dobânzile şi comisioanele au fost mărite abuziv, în mod succesiv, iar cei care am avut curajul să ne cerem drepturile, ne-am adresat băncilor în cauză, apoi instanţelor de judecată şi/sau Protecţiei Consumatorului unde ne-am și găsit dreptatea."
    Bun, au gasit-o. Si ce vor?
    "Ne dorim ca băncile să ne respecte așa cum o fac cu clienții lor din alte ţări, ne dorim să fim trataţi cu respect şi bun simţ."
    Asta e culmea. Nu au citit contractele cu atentie, deci, nu au negociat termenii cu banca la semnarea contractului, s-au bucurat de o punga de bani cu care si-au zugravit casa si si-au luat televizor. Respect? Prin OUG??? Ma bucur sincer ca ati "gasit dreptatea", despre respect prin OUG, insa, sa ne ierti... Terminati cu prostiile, ca maine poimaine o sa ceara si politicienii respect, tot prin OUG!

    RăspundețiȘtergere
  3. #Asta e culmea. Nu au citit contractele cu atentie, deci, nu au negociat termenii cu banca la semnarea contractului, s-au bucurat de o punga de bani cu care si-au zugravit casa si si-au luat televizor."
    Sigur eşti vreun boulică ce reprezintă interesele băncilor!
    CE BANCĂ NEGOCIAZĂ CONTRACTELE ÎN MOD INDIVIDUAL? Nu mai generaliza, te rog, pt că eu am citit (probabil şi mulţi alţii), cu atenţie, ficare clauză contractuală şi chiar am cerut unele mici modificări, DAR ÎN ZADAR. Creditul este de circa 5 ani, iar principala mea solicitare, de la acel moment, a fost eliminarea(sau diminuarea) comisionului de rambursare anticipată!
    Mi s-a spus să merg în altă parte, dacă nu îmi convine! Asta numeşti tu NEGOCIERE?

    RăspundețiȘtergere