marți, 29 decembrie 2009

Chirieac nu mai este interzis la Realitatea TV

Bogdan Chirieac este invitat la Realitatea TV în acest moment, la emisiunea Realitatea zilei, moderată de Razvan Dumitrescu. Bineînţeles, în calitate de jurnalist. O lună şi jumătate a durat interdicţia de a apărea la Realitatea TV, anunţată cu tamtam în principalul jurnal de ştiri din data de 14 noiembrie, după izbucnirea scandalului de şantaj la adresa preşedintelui ANI, Cătălin Macovei, în care a fost implicat alături de Sorin Roşca Stănescu.

Despre decizia Realitatea TV de a nu-l mai invita pe Chirieac am scris aici mai pe larg.

Dacă vreţi să revedeţi pomposul anunţ de la RTV în care erau invocate motivele deontologice şi principiile jurnalistice care determinaseră la acea vreme decizia de a nu-i mai invita pe Roşca şi Chirieac la postul de ştiri, uitaţi aici clipul video.

3 comentarii:

  1. Who is Chireac? What is Realitatea? Politica mea este "nici un click pe site iRTv". Asta le scade ratingul si audienta si recomand cat pot. Mai sunt surse de informare. In alta ordine de idei:
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am aplicat politica asta, vad ca a avut succes, in cazu' "cotidianu"

    dac'am fi mai multzi care ar aplica'o am avea surprize, surprize...
    placute
    in viitor !

    la multzi ani !

    RăspundețiȘtergere
  3. @niku_elektriku: eu nu m-am uitat la RTV si A3 in campania electorala decat cu cateva exceptii si am preferat sa citesc presa scrisa. am constatat ca se poate si asa. la multi ani si un an senzational de bun iti doresc!

    RăspundețiȘtergere