luni, 30 noiembrie 2009

Băsescu boicotat la televiziunile de ştiri?

Acum câteva minute, candidatul Traian Băsescu a susţinut o conferinţă de presă. Aflasem de ea de pe Hotnews.ro, iar la 19,30, ora pentru care era programată, am tot butonat telecomanda, între Antena 3 şi Realitatea TV, televiziunile de ştiri unde mă aşteptam să văd conferinţa. Ei bine, nici una dintre cele două televiziuni nu a transmis live conferinţa candidatului PDL la preşedinţie.

Care au fost declaraţiile lui Traian Băsescu am aflat tot de pe Hotnews.ro: "Vă spun de ce am solicitat avizul Institutului Naţional de Expertize Criminalistice - ziarul Gardianul şi postul Realitatea Tv se află în posesia avizului Institutului, care demonstrează că filmul nu este autentic, însă lipsa de responsabilitate i-a făcut să nu publice acest aviz", a afirmat Băsescu, citat de Hotnews.ro.

Dacă informaţia lansată este corectă, trag următoarea concluzie: între Antena 3 şi Realitatea TV s-a făcut o înţelegere pentru a nu se prelua live conferinţa lui Băsescu, în condiţiile în care informaţia lansată nu "pică" bine niciuneia dintre ele. Cine ştie dacă nu cumva este vorba despre vreo înţelegere care vizează întreaga perioadă rămasă până la sfârşitul campaniei electorale. Când interesele o cer, ce mai poate însemna rivalitatea profesională?

PS. Am aflat acum câteva minute că Băsescu a fost live pe OTV şi Etno TV. Fără alte comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu