luni, 30 noiembrie 2009

Emisiunea-capcană

România liberă publică astăzi un interviu cu preşedintele Traian Băsescu în care acesta susţine că emisiunea de la Realitatea TV de joia trecută, în care a fost pus pe neaşteptate faţă în faţă cu imaginile în care lovea copilul, a fost o emisiune-capcană. Iată întrebarea Sabinei Fati şi răspunsul lui Băsescu:

R.l.: Totuşi, Dinu Patriciu vă avertizase, într-un fel, cu o zi înainte, atunci când a povestit scena în care vă acuza că aţi lovit un copil.
T.B.: N-am ştiut nimic. Asta e problema staff-ului meu de campanie. Trebuiau să mă prevină. Eu m-am dus într-o emisiune-capcana neprevenit de echipa mea şi, în general, am foarte puţin timp. I-am reproşat asta staff-ului meu, da’ inutil.

La câteva ore după apariţia imaginilor, scriam asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu