duminică, 8 noiembrie 2009

Inglorious basterds - cu capul în podea

Aseară am fost la film - Inglorious basterds. Reţinusem că e cu Brad Pitt, nu şi că e regizat de Tarantino. Începe filmul. Pe banda de jos scrie "interzis sub 18 ani", apoi văd Tarantino şi mi-e clar: un nou film al lui Tarantino pe care o să-l urmăresc cu capul în podea. Scenele a la Tarantino, unele atroce, nu au fost chiar multe, dar au fost de o duritate extremă. Însă subiectul fimului e o fantezie atât de reuşită, încât la un moment dat mi-am dorit, în sinea mea, să fi fost inspirat din realitate, cu toate grozăviile alea atroce, şi războiul să se fi încheiat mai repede pentru că ar fi existat acea poveste din film. Dacă aţi văzut filmul, ştiţi de ce, dacă nu, merită să-l vedeţi chiar şi cu capul în podea/pe pereţi la unele faze.

Brad Pitt are un accent extrem de simpatic în film, iar rolul şi-l face foarte bine. Christoph Waltz, colonelul SS Landa în film, joacă îngrozitor de credibil, dacă pot spune asa... Sincera să fiu, nu aş dori vreodată să cunosc pe cineva precum colonelul Landa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu